Dans Dans Dans

Hej!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. I torsdags var jag ledig. Gjorde nästan ingentin. Fredag började med att Jag, Sandra, Malin D & Annelie åkte ut till sandviken för att äta lunch. När vi kom till sandviken så regnade så vi blev lite blöta. Vi sprang över till LIVING ROOM och åt. RIktigt bra mat. Jag åt Lax med kall sås. Mums, sen var det också ett riktigt bra sakkadsbord. Om jag inte äter på jobbet så kommer jag att äta där. Jag följde sedan med Annelie in till Gävle för att hon skulle gå till Polisen och skaffa pass. Sen gick vi hem till mig en sväng tills pappa kom och hämtade oss. Var ju dans som stod på kvällens schema. Vi åkte hem och fixade till oss lite sen åkte vi upp. Var 3 rätters middag. Mätt blev jag. Var pannacotta till efterätt, men åt bara några skedar för att det var i ett halvt stort vinglas. Fattar inte hur man skulle få i sig en sån. Räcker med en liten skål...Sen var det dans..Dansade mycket den kvällen. Henrik kom ner med niklas så vi dansade en del och en massa med andra..var helt slut efter den sista låten...Så vi tänkte gå och spela biljard på interpool efter dansen, men pallade inte de. Satt och väntade på att Malin skulle sluta för att hon skulle sova hos mig..

Lördag. Vaknade i skaplig tid. Blev lite frukost på balkongen sen åkte jag hem till mamma. Var där och inte gjorde så mycket. Gosade med katterna å så. Sen var det dags för dans till Scotts i Torsåker, Premiär där. Pappa skulle inte med från början så han ångrade så han följde med. Vi åkte med Micke, Åsa, Clas. Det var riktigt lång kö när vi kom dit men vi kom in. Det gick att dansa i början men sen tjocknade de på men jag hade ganska roligt. Dansade med några som jag aldrig dansat med. Det var tydligen 606 betalande. Det är riktigt bra de. Nästa vecka kommer Blender dit och då sees vi. Hoppas det blir nästan lika mycket folk. Men då tror jag inte att det står folk framför scen som det var igår..Somnade nästan när jag kom hem, men Malin skulle sova hos mig då också för att hon jobbade till 3. Men halv 5 ringde hon så jag fick gå upp. Hennes mamma skulle hämta upp henne 7 imorse men jag hade inte märkt att hon hade gått.

Idag vaknad jag runt 10. Har inte gjort ngt alls..Ska försöka ta och röjja lite senare men det blir om ett tag.

Hörs senare ikväll:)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0