Helg igen

Hej den här veckan har gått bra. Igår jobbade jag till halv 3 sen åkte jag in till stan och träffade på Henrik. Gick till pappas jobb och köpte glass sen satt vi på bryggan där och snackade en massa saker..Roligt de. Har aldrig träffat honom förr men var riktigt skoj. Riktigt trevlig kille. (dansare från Östersund) Han var här nere på jobbintervju på media mark..Får se om han får jobbet. Sen tänkte vi gå upp till dansen och dansa lite på kvällen. Han var klar på intervjun vid halv 9 så det var bara att springa till dansen. Hann dansa en halvtimme. Gick riktigt bra. Första gången jag dansade med honom och det gick jättebra:)..Fast jag fick så ont i fötterna. Hade inga skor med mig så det var inte alls bra. (Vi funderar på att testa och ta en tävling till hösten) Var så länge sen nu så jag måste nog söka om min licens..ska försöka fixa det imorgon om jag träffar någon som har hand om det på klubben..Sen gick vi till mig och åt lite tacos och kollade på eurovisionsongcontest. Klockan blev 11 och jag skulle sova och Henrik gick till Scandic som han bodde på. Jag skulle upp klockan 6 idag så det var verkligen jobbigt. Seg var jag, men det är jag jämt när jag ska iväg men sen är jag pigg efter en timme..

Idag efter jobbet åkte jag hem sen åkte jag till Sofia och Hanna. Sofia fyllde 22 igår/15/5:) Grattis på dig gumman. Dem hade lagat pizza. Var gott..Kollade även på Talang 2009..Var väl några bra, men ganska många kassa. Kollade även in på youtube och såg KNÄCKEBRÖDSDANSEN. Jag hade inte sett den förr. 4 killar som dansade men bara knäckebrödsskivor fram och bak. Dem gick vidare så dem får man se i semifinalen..Skojj Skojj..Nu sitter jag här. Ska sova om jag ska komma upp imorgon. Blir brännboll med klubben, sen blir det nog dans på kvällen och dans på söndag till Blender på PARKEN i Gävle..:) Ska bli skojj..

 Natti Natti
Puss & Kram
    Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0