Marknad

Hej!

Idag tog vi bussen till playa de ingles for att ga pa en marknada dar det fanns en massa stand och en massa forsaljare som ville salja en massa saker till oss..Dem forsokte fa oss och kopa ett D&B skarp for 10 Euro och det ar ca 110 kr, men de ville inte vi. Jag prutade ner lite saker till Johan och susanne. Sjalv prutade inte jag nagot for att dem sakerna jag kopte var sant bra pris. Kopte en klocka till mig och en till johanna for 18 Euro och det ar inte mer an 200 kr. Sa det var riktigt bra pris tycker jag. Sen kopte jag 4 Bh:ar for 2 euro/st. Riktigt bra kop. Akte sedan tillbaka till hotellet och solade lite och 2 dopp i poolen...Brande mig lite pa magen, men smorjer med after sun sa jag hoppas det blir battre tills imorgon sa att jag kan sola ryggen. Ar kritvit dar..

Nyss at vi buffe pa hotellet. Det var MEXIKANSK, men jag gillade inte den sa mycket, men at en det gronsaker a sa istallet...

Nu sitter vi i cafet och vantar pa att HOLIDAY ska oppna..Jag och Amanda ska ga dit och snacka med bartendern. Riktigt rolig kille. Vi snacka om allt och han kan lite svenska ord ocksa..Roligt. Igar tog jag en drink och sen bjod han oss pa 2 shotar:) En var piggelin shot och den adra var amaretto, limejuice och grenadin. Ganska gott faktiskt...

Nu sitter jag har pa internetcafet idag igen, men blir sa bara for att dem andra ocksa gor de..

Ska lagga upp en massa bilder nar jag kommer hem till SVERIGE=)

Hors!!

Puss & Kram
   MALIN
      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0