Onsdag

Ja nu var det kväller igen. Varit dåligt med uppdateringar, men ska försökka ändra på de. Igår kväll kom en kompis från dansen hit. Kollade på Eurovisionsschlagerfestivalen och Marlena Erman gick vidare till Finalen som är på lördag. Fanns så många skitlåtar med igår så jag fattar inte hur dem kunde ha vunnit i hemlandet. Idag har jag jobbat. Vi hade så lugnt ¨på jobbet idag, men imorgon blir det säkert katastrof. Jobbade mellan 10-18.Jag och Oskar jobbade kväll. Hade en beställning på 30 personer som skulle ha en varmrätt och kaffe med kaka bara. Sen åkte jag hem och tog en snabbpromenad ner till pappas jobb. Mamma var där och hjälpte ppappa med att hänga upp en massa saker och sen städa..Tog sen ett bad och nu ligger jag i soffaan och inte gör något alls..Funderar på att krypa ner i sängen i skaplig tid idag. Börjar jobba halv 8 imorgon så ska upp runt 6..Segt som bara den:(

Puss och Kram
  Godnatt!
    Malin
      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0