sängen nu

Hej idag har jag jobbat. Strulade första dagen efter semestern. Kassan vägrade fungera ett tag mitt i lunchen..Så ringde bosse och han fick komma och starta om servern..Sen fungerade det som de skulle. Jobbade över en timme idag, men de gör inget alls. Sen när jag kom hem slappade jag sen gick jag till dansen och blev lite dans, mest prat. Hade tur så jag fick åka med Maria hem. TacK! Var värsta skitvädret vid 8 tiden idag. Det började ösregna och blåsa som bara den..Hemma så hade min bror lagat mat så jag åt lite sen en dusch sen har jag bara suttit på SKype och msn:)

Nu blir det natti natti.. Har sovmorgon imorgon..Jobbar långskift mellan 10-22 imorgon. Hoppas bara att jag kan få gå tidigare så jag hinner med 22 bussen.. Ska åka till KÖPING och kolla på danstävling på lördag morgon så jag ska vara pigg då. Anges & Inger kommer och hämtar mig klockan halv 8 så jag ska försöka sova i tid men så blir det inte när jag ska göra de. Hamnar här då...

Puss & Kram
     Malin

LÄNGTAR;) Hihi;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0