Sol, Vind & Vatten

Ja som sagt ar det fint vader. Sol vind och vatten.  Vi solar, det blaser, men flacktar och badar i poolen..
Idag har vi bara legt vid poolen. Har badat ganska `manga ganger och solat lite. Brant mig som vanligt, fast att jag har haft klader pa mig. Imorgon ska jag bara sola ryggen och benen, men det gor sa ont att ligga pa magen pa solstolarna.

Idag gick johanna och amanda ner till affaren har och skulle handla bacardi Brezer. Dem ar bara 14 ar och far handla. Lika ar det pa baren vi var pa igar...Helt sjukt ar de..

Nu sitter vi har...Ska ga till en bar och sjunga kareoke om vi orkar senare ikvall...Imorgon bar det nog av till Playa de ingles. Hoppas det blir lite bad pa sandstranden. Har vi bor finns ingen sandstrand...Bara stenstrand sa det ar ju inge roligt.

Pussar & Kramar
Fran
Malin, Susanne, Johanna, Amanda & Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0