Underbart väder

Hej!

Nu är jag tillbaka igen. Har verkligen varit dålig på att blogga den senaste veckan..Ja måndag började jag dagen med att ta mig till arbetsförmedlingen för att skriva in mig å så igen. Sen blev jag inbokad på en tid tills imorgon. Hade en del att fixa med tills imorgon och nästan allt är nog ordnat. Ska bara in på hemsidan och uppdatera lite mera saker nu. Sen gick jag och köpte en sallad och tog med den till kvarnparken. Satte mig på en filt och slappade i solen. Sen ringde jag madde så hon kom ner och hälsade på mig:) var ett tag sen jag träffade henne:) Sen gick jag hem och slöade.

Resten av veckan har jag jobbat och sen i fredags blev det dans igen. Jag mamma pappa & Johan åkte ner till liljekonvaljholmen och dansade till Jannez..Önskar att den kvällen var längre..Hade så rooooligt:)

Igår började dagen med att jag åkte hem till stan med pappa och vi köpte en SPIKMATTA till mamma..Sen träffade jag Camilla & Maria och vi gick ner till kvarnparken och la oss och solade och fikade. Hur mysigt som helst hade vi. Sen var det dags att ta en dusch och göra oss klar innan det var dags att först åka till Sandviken och kolla på en massa bilar..Såg ganska många:) Åkte sedan vidare till Torsåker. Dans till BLENDER. Det var också en riktigt bra danskväll. Dansade alla låtar utom en före paus sen blev det lite mindre efter pausen. Var så roligt attt träffa tobbe & Mattias igen och en massa andra. Fick även lite nackmassage av Tobbe & Mattias pappa. ¨När vi dansade förbi scenen så sparkade Robert till mig i rumpan. Haha..:) Frågade honom sen varför han gjorde de och han sa att han fick sendrag:) ROLIGT var de iaf..Sen åkte vi hem och jag somnade direkt. Var ganska slut..Så nu ska jag snart försöka göra ngn nytta om jag orkar..Borde ta tag i disken, men får se vad jag gör:)

Imongon blir det arbetsförmedlingen sen kvarnparken. Picknik och en massa sol och njuta av LEDIGA dan imorgon:)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0