Förkylningen ger sig inte...

                           

Hej! idag vaknade jag när jag skulle. Var trött och så förkyld. Snorig hes och en massa saker, men var ju tvungen att ta mig till jobbet ändå. Klarade av att jobba hela dan. Gick till apoteket och köpte ibumentin och sen en ask med allergitabletter. Jag ska testa och se om det är kan vara så att jag har pollen allergi eftersom jag blir så snorig å så. Nu ska jag fixa med tvättstugan sen ska jag göra mat. Blir köttfärssås och spagetti tror jag. Får se vad jag ska göra ikväll. Kanske kryper ner i soffan och kollar på film och bara tar det lugnt. Skulle inte vara dumt med en filmkväll!! Men skulle vara trevligt om man hade sällskap så man slapp sitta ensam.

Nu ska jag snart röra på mig och gå ner och hämta tvätten. Har tvätt tid tills klockan 7. Har sista maskinen igång nu så den borde vara klar snart!!

                                                                                Puss & Kram
                                                                                      MALIN
                                                                                           ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0