Jobb & Förkylning

Igår var jag ganska slut när jag kom hem. Har en förkylning som går upp och ner nu:( Så ganska jobbigt att jobba. Kom hem 11 igår sen somnade jag halv 12 och skulle upp kvar i 7. Gick bra men var segt. Sen har jag jobbat hela dagen, men knappt någon vila. Blev en snabblunch på 15-20 minuter men så är det ibland. Nu när jag kom hem så har jag bara tagit lugnt, diskat och ätit mat. Imorgon är jag ledig så kanske ska träffa maria en sväng. Ska även städa i lägenheten och gå på teorikurs imorgon. Men jag borde läsa lite idag, eller så gör jag de imorgon. Är lite trött så ska nog ta ett bad och sen bädda ner mig framför tv:n ikväll..Så känns det nu

Puss hej

Saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0