J*vla Förkylning :(

Nu sitter jag på tåget påväg hem från sötnosen<3. Tråkigt att lämna honom varje gång, men var ju tvungen att åka hem och jobba nu..Han jobbar också så. Ska hem och jobba ett 11 timmars pass nu och sen blir det ett sånt till på lördag. Sen jobbar jag även en lite kortare dag på onsdag lr 8 timmar och 5 på fredag kväll...Ledig torsdag och då blir det slappa och sen på kvällen teorilektion. Har läxa om avsnittet Bilen och har bara några sidor kvar att läsa så de ska jag göra när jag orkar. Orkar inte mycket när man är förkyld och har så ont i Nacken. Ska ta en ibumentin när jag kommer till jobbet..

Nu ska jag försöka sova en stund..

Ha en bra dag allihopa så hörs vi

Saknar dig<3

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0