Långledig :)

Tjo ho!

Ja då var det söndag förmiddag och jag sitter i en buss påväg neråt i sverig :)

Igår jobbade jag mellan halv 14.30-02.45 så de var en lång kväll. Det var en krogkväll där bland annat Tommy Nilsson spelade. Älskar låten AMELIA :) Så fin låt..Sen spelade monica turnell tror jag hon heter och sen rocka billy trio å en massa andra. Jag skulle jobba i baren hela kvällen, men jag var där en timme sen så kännde jag inte för de riktigt så en annan tjej ville så jag gick och plockade disk och pratade med gästerna. Var välditgt skönt faktiskt:)

Blev lite irriterad fram emot sista timmen när allt skulle städas. Finns inget jobbigare att man måste säga till för att vissa ska göra något. Är störande när dem bara står och inte gör något medans andra sliter..Men men sånt är livet!

Är ledig tills onsdag morgon kl: 08.00 och det ska bli skönt..Ska försöka plugga lite teori under dagarna när jag är ledig. Ska försöka fixa mitt körkort så fort som det går. Behöver verkligen ha de så jag kan flytta som jag har planerat...

Sen åkte vi hem. Var hem och jag somnade efter 03.45. Kl 8 var jag uppe för att bli hämtada och nu sitter jag som sagt i bussen! Ska bli skönt att komma fram och bara han en myskväll med film :)

Hörs lite senare!

Puss hej!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0