Nattåget

Nu sittter jag på tåget påväg hem. Suttit i 2 timmar så de är nog lite mer än 3 timmar kvar innan jag är hemma. Ville inte åka hem men har lite grann att uträtta hemma. Teorilektionen imorgon sen så lite jobb också. Nu är jag i Västerås. Det klev på ett gäng med 5 personer från kroatien och dem var jättetrevliga. En av killarna snackade med mig nästan hela vägen från Örebro. Lite roligt var de så jag fick öva på lite engelska också..

Nu ska jag stänga av datorn...Finns inget uttag på dem här gammla tågen så de blir väl att sova snart tror jag. Kommer ju inte till Gävle förrän klockan är 01.37 så då är det bara att gå hem och sova sen upp och jobba..

Puss och Kram & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0