Seg igen på bloggandet!!

Ja nu har jag varit seg igen och får klagomål på uppdatering ;) Ja vad har jag gjort..Börjat på körskolan..Trodde det skulle vara information och teori i torsdags men det var bara information och allt som hon sa där under den timmen vi var där berättade tjejen som satt i receptionen för mig när jag var där. Sen så har jag jobbat i lördags. Finska föreningen hade något på jobbet, var segt och lite strulade såklart. Sen igår tog jag tåget ner till Götene och åker hem imorgon bitti och direkt till jobbet..

Nu ska jag slöa lite..Gosa med katten tills sötnosen kommer hem :)<3

Kanske läsa lite mer i teoriboken..Fick läxa om att läsa delen om BILEN..har 20 sidor kvar men orkar inte just nu..:P

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0