Burr vad kallt de är...

-17 visdade termometern. VIsst har det varit kallare, men när man springer runt på Elgiganten, Siba, On-Off oc Media Mark och letar efter en kamera är de kallt. Det är en bit mellan 3 butiker, sen när man ska till Media Mark så tar det mellan 5-10 minuter från Valbo köpcentrum och gå dit och tillbaka och inte hitta något som passar så är det KALLT! Hittade en kamera Panasonic 10 mega pixel 4x optisk zoom Röd för 1498 kr med minneskort på 4G och de var de jag max skulle ge för en kamera. Så nu sitter jag bara och väntar på att den ska ladda klart batteriet så jag kan testa och knäppa lite kort.

Dags att laga mat medans jag väntar på att den ska ladda klart. Kycklingfile med potatisklyftor och sallad med fetaost..Mums vad gott de är :)


Saknar älsklingen som bara den...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0