Johan Falk

SItter framför tv:n och kollar på Johan Falk. Har bara tagit det lugnt på kvällen. Tog ett bad och det var riktigt skönt sen har jag kollat på EN ANNAN DEL AV KÖPING. Dem är ju så gulliga och roliga. Man kan inte låta bli och skratta när man kollar på dem. DIggar tobbe. Han är störtskön med sitt KAFFE...en har jag skrivit CV och MERITFÖRTECKNING men måste ju kolla igenom de igen sen be någon som är mer kunnig än vad jag är så att det ser bra ut så jag kan skicka in de till några ställen...

Ne jag ska kolla klart på filmen sen ska jag lägga mig på spikmattan i sängen och sen sova. Ska upp halv 7 och ska med bussen som går kl:7. Inte så sugen på att gå upp tidigt men de måste jag göra. Imorgon EM har jag dubbla körlektioner så jag hoppas de går bra imorgon :) Har dubbla körlektioner på tisdag också. VIll verkligen komma igång ordentligt nu så jag kan fixa mitt körkort så fort som möjligt och följa mitt hjärta och flytta ner till min älskling♥

Natti Natti så hörs vi imorgon :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0