Körskolan

Ja idag har jag jobbat mellan 8-13 idag och det var lite jobbigt att gå upp kl halv 7. Lika kommer det vara imorgon, men skönt när man börjar tidigt och får gå hem tidigt:) EFter jobbet blev de lite soppa innan jag skulle till körskola och köra. Hade en dubbellektion och det gick skapligt. Har iaf slutat haft foten på gasen när jag kopplar och växlar :) MEn jag skulle starta i backe och det var jätte svårt men det kommer att fixa sig när jag kört några gånger till. Har körlektioner måndag-torsdag den här veckan. Jag hade sån tur att det var en kille som bokat av sina lektioner så jag fick dubbel varje dag :) Jobbar imorgon sen blir det att städa och diska när jag kommer hem. SÅ jag har verkligen fullt upp. Ska försöka fixa med en massa papper å så också..

NE nu blir det att kolla på tv sen sova...

Natti natti..

Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0