Tvättstugan!

GÅrdagen var riktigt bra. Jag är nöjd med kvällen och det var mycket folk :) Många roliga dansare och danser blev de. VIsst blev jag nobbad en gång men de skiter jag i. Tänker ALDRIG bjuda upp honom. Vill han dansa med mig får han komma själv och bjuda upp. Två danskvällar i rad har han nobbat, men de som stör mig är att jag känner honom och han är från Gävle. Men som tur fick jag dansa med många underbara dansare..

Vaknade kvart i 10 och packade ihop tvätten och gick ner i tvättstugan. Har en del tvätt eftersom jag har varit borta under hela jul och nyår. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan ta mig ner på stan en sväng. Hoppas att någon vill hänga på annars går jag väl ner själv....

Hörs senare..

Saknar mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0